Otázky a odpovede

DLHODOBÉ UBYTOVANIE V LONDÝNE

Ako si môžem zarezervovať ubytovanie?

      V prípade záujmu o naše ubytovanie je potrebné vyplniť kontaktný formulár v pravej časti stránky alebo nás môžete kontaktovať na emailovej adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.  Naši pracovníci Vás potom kontaktujú a pokiaľ budeme mať vo Vami zvolenom termíne voľnú kapacitu, vyberú a zarezervujú pre vás vhodný dom a izbu. Ak budete súhlasiť s lokalitou a cenou, náš zamestnanec Vám ubytovanie záväzne zarezervuje a odošle na Váš mail potvrdenie rezervácie. Od tejto chvíle máte 3 dni na uhradenie depozitu, ktorého výška činí 2-týždňový nájom za danú izbu. Ak ste schopní pricestovať do Londýna do 5 dní od potvrdenia rezervácie a viete nám o tom poskytnúť potvrdenie (letenka, lístok), depozit môžte vyplatiť až na mieste pri príchode do Londýna.

Čo ak potrebujem rezerváciu stornovať?

V prípade stornovania rezervácie do 14 dní pred príchodom bude zákazníkovi vrátená polovica zálohy. Pri neskoršom zrušení rezervácie depozit prepadá.

Účtujete si nejaké administratívne poplatky?

Nie, okrem depozitu a nájomného si neúčtujeme žiadne iné poplatky.

V akej výške sa platí depozit a do kedy je ho potrebné vyplatiť?

Pred nasťahovaním zaplatí každý ubytovaný vratný depozit vo výške dvojtýždenného nájmu, ktorý je zálohou pre prípad vzniknutej škody na majetku. Tento depozit je potrebné vyplatiť do 3 dní od potvrdenia rezervácie. Ak ste schopní pricestovať do Londýna do 5 dní od potvrdenia rezervácie a viete nám o tom poskytnúť potvrdenie (letenka, lístok), depozit môžte vyplatiť až na mieste pri príchode do Londýna.

Kedy mi bude depozit vrátený?

Depozit bude po ukončení pobytu v plnej sume vrátený za podmienok, že nebudú porušené podmienky ubytovacej zmluvy. Ak však počas pobytu vznikne vinou podnájomníka škoda na majetku, úhrada tejto škody sa odpočíta z depozitu. Rovnako to platí aj pre zistené škody pri odovzdaní izby pri odchode z domu.

Čo všetko je zahrnuté v cene ubytovania?

V základnej cene je zahrnuté  všetky základné účty (elektrika, voda, plyn, Council Tax, TV licence, atď.), používanie všetkých prístrojov a spotrebičov a zariadenia v spoločných priestoroch ako je kuchyňa, kúpeľňa, čistiace prostriedky a pravidelná údržba. Samozrejmosťou je vysokorýchlostný internet zdarma a pripojenie wi-fi, ak ste si so sebou zobrali laptop/tablet. Vyzdvihnutie na najbližšej stanici metra alebo vlaku pri príchode, ako aj poskytnutie informácií a máp patrí k ďalším bezplatným službám našej agentúry.

Ako sú domy zariadené? Je tu k dispozícii internet?

V každej izbe sú samozrejme postele –a to buď jedna dvojposteľ (double) alebo obyčajné postele(single) podľa Vašej požiadavky pri rezervácii. Okrem postelí sú tu skrine na odkladanie vecí, komoda, často aj stolík so stoličkami. V kuchyni nájdete minimálne sporák s trúbou na pečenie, 2 chladničky s mrazničkou, mikrovlnku a varnú konvicu. Ďalej tiež jedálenský stôl so stoličkami. V kúpeľni býva vždy minimálne jedno umývadlo, vaňa alebo sprcha a súčasťou zariadenia domu je tiež práčka. V každom dome je vždy možnosť wi-fi pripojenia na internet, občas tiež pevný počítač v spoločných priestoroch domu s pripojením na internet.

Môže sa v dome fajčiť ?

Nie. Priamo v dome sa nesmie fajčiť, nadmerne užívať alkoholické nápoje, ani užívať alebo distribuovať omamné a psychotropné látky.

Môžem mať v dome zviera ?

Nie.

Aká dlhá je výpovedná lehota?

Výpovedná lehota pre obe strany je 2 týždne. V prípade hrubého porušenia niektorého z uvedených bodov je prenajímateľ oprávnený vypovedať zmluvu s okamžitou platnosťou bez nároku na návrat depozitu.

 

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte pomocou kontaktného formulára v pravej časti stránky alebo e-mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.